ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی خرید تتر

تتر یک نام آشنا است که قابلیت‌های DeFi و سایر شاخه‌های صنعت کریپتو را گسترش داده است.

تتر از زمان آغاز به کار خود در سال 2014، به عنوان یک نیروگاه در دنیای تجارت کریپتو باقی مانده است. تتر یک استیبل کوین است که به دلار آمریکا متصل است و زمانی که راه اندازی شد، ثباتی را برای علاقه مندان بلاک چین فراهم کرد که در آن زمان بی سابقه بود.

رایا چنج

اگرچه استیبل کوین های جدید از آن زمان به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده اند، USDT همچنان ارزش بازار چشمگیر خود را حفظ می کند و هنوز هم برجسته ترین استیبل کوین تا به امروز است. بنابراین، اگر قصد تبادل ارزهای دیجیتال را دارید، بسیار پیشنهاد می‌کنیم که با ارز دیجیتال تتر آشنا شوید.

 

لیست بهترین صرافی های خرید تتر:

  • بایننس
  • کوکوین
  • کراکن
  • بای بیت
  • پرایم ایکس بی تی

تتر لیمیتد، USDT را به عنوان یک استیبل کوین با وثیقه واقعی ایجاد کرد که عمدتاً توسط ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و شامل پول نقد، اسناد خزانه‌داری کوتاه‌مدت ایالات متحده، اوراق تجاری و سایر معادل‌های نقدی است. استیبل کوین‌ها برای تثبیت قیمت‌ها از طریق پیوند دادن آن به دلار ایجاد شدند.

نام صرافی سال تأسیس کشور مبدا ویژگی‌های برجسته
Binance 2017 چین حجم بالای معاملات، اپلیکیشن قابل دانلود، کارمزد پایین
KuCoin 2017 هنگ کنگ پشتیبانی از بیش از 60 ارز فیات، امنیت بالا
Kraken 2011 آمریکا کارمزد پایین، مناسب برای معاملات حاشیه‌ای
Bybit 2018 سنگاپور ربات معاملاتی، پشتیبانی 24 ساعته
PrimeXBT 2018 استونی امکان خرید با کارت بانکی، امتیاز بالا در Trustpilot

 

بهترین صرافی ها برای خرید و مبادله USDT

بهترین صرافی خرید تتر

بایننس

بایننس

بایننس که در سال 2017 تأسیس شد به دلیل حفظ حجم معاملات روزانه خود، به یکی از برجسته ترین صرافی ها تا به حال تبدیل شده است. نهادهای نظارتی مانند JFSA (آژانس خدمات مالی ژاپن)، CNAD (Comisión Nacional De Activos Digitales) و VARA (سازمان تنظیم دارایی های مجازی دبی)  از جمله رگولاتورهای مختلفی هستند که بر عملیات Binance نظارت می‌کنند و به این صرافی اجازه می‌دهد مخاطبان بسیاری از حوزه‌های قضایی داشته باشد. این نکته تا حدی یکی از دلایلی است که باعث می‌شود این صرافی حجم معاملات بالایی داشته باشد.

معامله گران بایننس به ده ها ارز دیجیتال از جمله ارزهای اصلی مانند تتر، بیت کوین و لایت کوین و … دسترسی دارند، همچنین باید تاکید کنیم که بایننس برای افرادی مناسب است که از قیمت ها آگاه هستند و می دانند که کارمزدهای آن مقرون به صرفه است.

بایننس به عنوان یک پلتفرم عالی شناخته شده که اگر قصد تجارت، از این برنامه اختصاصی قابل دانلود در هر دو دستگاه iOS و Android را دارید، می توانید از آن استفاده کنید.

 

کوکوین

کوکوین

KuCoin یک صرافی مستقر در هنگ کنگ است که در سال 2017 شروع به کار کرد و از سال 2024، از نظر حجم معاملات در بین ده صرافی برتر ارز دیجیتال قرار دارد. خرید و فروش USDT در KuCoin بسیار آسان است و مشتریان بیش از 60 ارز فیات برای انتخاب دارند. معاملات نقطه ای، معاملات آتی و مارجین در دسترس هستند و کاربران می‌توانند تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال خود را معامله کنند.

امنیت نقش مهمی در دنیای تجارت امن ارزهای دیجیتال دارد و ما نیز خوشحالیم که بگوییم KuCoin اقدامات امنیتی مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، احراز هویت دو مرحله‌ای یکی از اولین گزینه‌هایی است که کاربران KuCoin می‌توانند فعالش کنند و از طریق ایمیل، تلفن یا Google Verification آن را به دست آورند. یک گزینه Restrict Login IP نیز موجود است که با تغییر IP ورود کاربر، به طور خودکار از سیستم خارج می شود.

 

کراکن

کراکن یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که از سال 2024 فعالیت می‌کند. درهای مجازی خود را در سال 2011 افتتاح کرد و منتخب ارزهای دیجیتال آن شامل بیت‌کوین، دوج کوین، اتریوم، کاردانو و تتر است.

ساختار کارمزد آن شامل اسپردها و سایر اشکال صورت‌حساب است که در مقایسه با سایر صرافی‌های رمزنگاری نسبتاً پایین در نظر گرفته می‌شود. برای مثال، اگر کاربر Kraken Pro هستید و قصد دارید وارد معاملات حاشیه‌ای شوید، هزینه باز کردن Tether 0.02٪ است و هزینه rollover 0.02٪ در هر 4 ساعت است.

 

رایا چنج

بای بیت

بای بیت که از سال 2024 در رتبه چهارم از نظر حجم معاملات قرار دارد، صرافی است که بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به آن اعتماد کرده اند. پلتفرم ارز دیجیتال Bybit به مشتریان امکان می دهد تا در معاملات نقطه ای و مشتقات آن شرکت کنند، علاقه مندان به تتر که در تجارت کریپتو جزو افراد ابتدایی به حساب می آیند، می توانند از ربات معاملاتی Bybit نیز استفاده کنند.

Bybit با ارائه خدمات به مشتریان در تمام ساعات شبانه روز از مشتریان خود به چندین روش پشتیبانی می کند. کاربران می توانند توسط ربات Bybit پاسخ سوالات خود را دریافت کنند یا از طریق ایمیل یا لایو چت با یکی از کارکنان پشتیبانی در تماس باشند.

 

پرایم ایکس بی تی

پرایم ایکس بی تی

PrimeXBT یک صرافی است که در سال 2018 تأسیس شد و چیزهای زیادی برای ارائه به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال دارد. خرید کریپتو را می‌توان با کارت‌های بانکی و ارزهای فیات که مشتریان می‌توانند برای این منظور استفاده کنند، انجام داد. PrimeXBT با دارا بودن امتیاز چشمگیر 4.4 در Trustpilot راضی ترین مشتریان را به صرافی خود نسبت می دهد. بسته به دستگاه مورد نظر شخص، اپلیکیشن موبایل آن را می توان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کرد.

طبق مطلب گفته شده از سایت www.bestbrokers.com :

Tether can be affected by a range of factors, the first one being supply and demand. When the demand for USDT increases, its value will follow suit. Such an event can be triggered when a large number of investors decide to move away from cryptocurrencies that are far more volatile and instead look for the stability of Tether.

تتر می تواند تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل قرار گیرد که اولین عامل عرضه و تقاضا است. زمانی که تقاضا برای USDT افزایش یابد، ارزش آن نیز تغییر می کند. چنین رویدادی زمانی رخ می‌دهد که تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران تصمیم می‌گیرند از ارزهای رمزپایه‌ای که به مراتب نوسان‌تر هستند دور شوند و در عوض به دنبال ثبات Tether باشند.

 

بهترین زمان برای خرید تتر

سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال دائماً به دنبال فرصت هایی برای به حداکثر رساندن بازده خود هستند. ارز دیجیتال تتر (USDT) به دلیل ثبات و نقدینگی، جایگاه برجسته‌ای در اکوسیستم کریپتو دارد. در ادامه، فاکتورهای مختلفی را بررسی خواهیم کرد که باید در هنگام تعیین بهترین زمان خرید در نظر بگیرید.

  • تجزیه و تحلیل بازار: انجام تجزیه و تحلیل کامل بازار قبل از هر تصمیم سرمایه گذاری ضروری است. به روند کلی بازار ارزهای دیجیتال توجه داشته باشید، زیرا آنها اغلب بر حرکات قیمت تتر تأثیر می گذارند. شاخص های بازار مانند حجم معاملات و داده های قبلی را تجزیه و تحلیل کنید تا بینش هایی در مورد الگوها و روندهای بالقوه به دست آورید.
  • عرضه و تقاضا: پویایی عرضه و تقاضای تتر فاکتور مهمی برای ارزیابی هستند. اگر تقاضا برای تتر بیشتر از عرضه آن باشد، ممکن است قیمت افزایش یابد و فرصت خرید خوبی را ارائه دهد. برعکس، اگر عرضه بیش از تقاضا باشد، قیمت ممکن است تحت فشار نزولی قرار گیرد.
  • اخبار و رویدادها: از آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به Tether آگاه باشید. پیشرفت‌ها یا اطلاعیه‌های مهم، مانند مشارکت، تغییرات نظارتی، یا پیشرفت‌های فناوری، می‌توانند بر قیمت Tether تأثیر بگذارند. اخبار مثبت می تواند منجر به افزایش علاقه خرید شود، در حالی که اخبار منفی می تواند باعث فشار فروش شود.
  • الگوهای نمودار: از ابزارهای تحلیل تکنیکال برای شناسایی الگوهای نمودار که ممکن است فرصت های خرید بالقوه را نشان دهد، استفاده کنید. با مطالعه این الگوها می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد زمان ورود به بازار تتر بگیرید.
  • نوسانگرها و اندیکاتورها: نوسانگرها و اندیکاتورها مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) را برای ارزیابی شرایط خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد اعمال کنید. این شاخص‌ها می‌توانند به شناسایی معکوس‌های احتمالی بازار کمک کنند و زمان‌های بهینه را برای خرید Tether نشان دهند.
  • بررسی بازه‌های زمانی: تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت Tether در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند بینش ارزشمندی ارائه دهد. معامله گران کوتاه مدت ممکن است بر روی نمودارهای درون روز برای نقاط ورودی دقیق تمرکز کنند، در حالی که سرمایه گذاران بلند مدت ممکن است نمودارهای هفتگی یا ماهانه را برای شناسایی روندهای گسترده تر تجزیه و تحلیل کنند.
  • تحلیل احساسات و احساسات بازار: برای سنجش احساسات کلی پیرامون Tether، به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌های ارزهای دیجیتال و اخبار توجه داشته باشید. احساسات مثبت اغلب با افزایش علاقه خرید مرتبط است، در حالی که احساسات منفی می تواند منجر به فشار فروش شود.
  • مدیریت ریسک: میزان تحمل ریسک خود را ارزیابی کنید و قبل از خرید Tether اهداف سرمایه گذاری مشخصی را تعیین کنید. درک ریسک پذیری به شما کمک می کند تا تصمیمات منطقی بگیرید و از اقدامات تکانشی ناشی از نوسانات کوتاه مدت بازار اجتناب کنید.

 

تتر USDT چیست؟

تتر (USDT) یک استیبل کوین است که در شبکه بلاک چین اتریوم توسعه یافته است، توکن‌های تتر در سال 2014 راه‌اندازی شدند تا با حمایت از USDT در گردش توسط دلار، یک ارز دیجیتال پایدار را ارائه کنند.

با این حال، بعداً، این شرکت ادعا کرد که تتر 100٪ توسط دلار پشتیبانی می شود. بنابراین، هیچ تضمینی از سوی Tether Limited وجود ندارد که مشتریان بتوانند توکن‌های USDT خود را با همان ارزش دلار بازخرید کنند. برای ایجاد یک استیبل کوین که با تمام بلاک چین‌های مهم قابل هماهنگی باشد، تتر در دیگر پلتفرم‌های بلاک چین مانند EOS و Tron منتشر شد، این دو بلاک چین محبوب طیف وسیعی از کاربردها و فعالیت ها را دارند.

خرید تتر نسبتاً آسان است و راحتی بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد، پلتفرم های معاملاتی زیادی برای معامله USDT وجود دارد ولی ما در این مقاله به پنج پلتفرم معاملاتی برتر USDT می پردازیم.

اگر می‌خواهید تتر را معامله کنید و نمی‌دانید کجا یا چگونه آن را انجام دهید، ابتدا باید بدانید که به یک صرافی ارز دیجیتال و پول فیات نیاز دارید که آن را به USDT تبدیل کنید. صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی برای خرید Tether وجود دارند که این صرافی‌ها معمولا روش‌های پرداخت مختلفی مانند پرداخت‌های کارتی و حواله‌های بانکی را می‌پذیرند.

 

خرید تتر برای سرمایه گذاری طولانی مدت مناسب است؟

اگر سرمایه گذاری بلند مدت بر روی دلار برایتان جذاب باشد، می توانید با خرید تتر و نگهداری آن، به مقصود خود برسید. قبل از نتیجه گیری نهایی بهتر است طبق مطالب ذکر شده تمامی فاکتورها مانند اخبار موجود در بازار دلار، شرایط عرضه و تقاضا و همچنین مدیریت ریسک خود را بررسی کنید، اما فراموش نکنید که مسئولیت هر سرمایه گذاری بر عهده خودتان است.

 

نتیجه گیری

USDT یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است و از انواع بلاک چین ها پشتیبانی می کند. این شرایط باعث می شود که حضور آن در اکثر صرافی ها تضمین شده باشد. توسعه دهندگان تتر (USDT) قصد دارند ارز دیجیتالی داشته باشند که ارزش یک دلار را در بازار کریپتو نشان دهد و در عین حال با حفظ همان سطح قیمت از طریق ذخیره آن، برای هر تغییری در بازار تنظیم شود. تتر (USDT) در بازار کریپتو مانند هر ارز دیجیتال دیگری که فکرش را می کنید معامله می شود، بسیاری از سرمایه گذاران آموخته اند که پول فیات خود را در Tether (USDT) سرمایه گذاری کنند تا در برابر تورم از آن محافظت کنند و آن را در هر زمانی که می خواهند بفروشند.

رایا چنج

 

سوالات متداول:

1- چرا خرید تتر اهمیت دارد؟

تتر یک ارز باارزش با پشتیبانی دلار است که به علت کارمزدهای به صرفه و سرعت نقد شوندگی بالا، یک گزینه ایده آل محسوب می شود.

2- حداقل میزان قابل برداشت از کیف پول تتر چه مقدار است؟

حداقل مقدار قابل برداشت برابر است با 5 تتر TRC-20 .

3- زمان واریز تتر چگونه است؟

واریز تتر TRC-20 به‌صورت آنی و در لحظه انجام می‌شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *