آموزشارزهای دیجیتال

آموزش استخراج همستر کامبت و کسب درآمد

دنیای ارزهای رمزنگاری شده هر روز در حال پیشرفت است و راه های جدیدی برای کسب درآمد وارد این بازار مدرن می شود. یکی از این روش‌های جدید، بازی‌های Tap-to-Earn هستند، که در آن توکن‌های ارز دیجیتال را به عنوان پاداش برای ضربه زدن دریافت می‌کنید. بازی Hamster Combat یکی از این بازی های مهیج پرطرفدار اما اعتیادآور در تلگرام است. Hamster Combat  تنها 11 روز پس از انتشار 1 میلیون بازیکن به دست آورد. اما آیا این بازی ارزش توجه و وقت شما را دارد؟ آیا به اندازه NotCoin معتبر است یا ممکن است یک کلاهبرداری باشد؟

رایا چنج

اگر قصد دارید پس از خروجی موفقیت آمیز پروژه Notcoin شانس خود را برای ادعای توکن های این بازی امتحان کنید، پس این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید. در اینجا ما ویژگی های این بازی، ایردراپ مورد نظر و راهنمای گام به گام برای شروع و جمع آوری سکه های این بازی را بررسی می کنیم.

 


همچنین بخوانید : بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی


 

بازی HamsterKombat چیست؟

Hamster kombat Robot یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که در بستر تلگرام کار می کند. در این بازی می توانید توکن های آن به نام (HKC) را با بالا بردن و ارتقای همستر خود به دست آورید. این توکن ها ارزش واقعی دارند و می توانند به ارزهای دیجیتال دیگر یا پول نقد تبدیل شوند.

همستر کامبت ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران می توانند با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال به کسب سود و پاداش روزانه در بازی بپردازند.

این بازی با توجه به خلاقیت تیم و آپدیت های جدید آن، در آینده نزدیک در صرافی های مختلف قرار خواهد گرفت. Hamster kombat به طور رسمی در 25 مارس منتشر شد و در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد.

 

بازی Tap-to-Earn چیست؟

بازی tap to earn

مدل بازی «تپ کردن برای کسب درآمد» یک مفهوم ساده و در عین حال مؤثر است که در آن بازیکنان از طریق اقدامات ساده، عمدتاً ضربه زدن، ارز درون بازی کسب می‌کنند. این مدل به دلیل در دسترس بودن و سهولت استفاده از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. بازیکنان با ضربه زدن مکرر روی صفحه با بازی درگیر می شوند و سکه یا توکن مجازی دریافت می کنند. اینها اغلب می توانند به ارزهای واقعی تبدیل شوند و انگیزه مالی برای تعامل مستمر فراهم کنند.

این ادغام فناوری بازی و بلاک چین، لایه دیگری از انگیزه را فراهم می کند، زیرا بازیکنان به طور بالقوه می توانند از فعالیت های درون بازی خود پول واقعی کسب کنند.

 

ویژگی های کلیدی همستر کامبت

ویژگی های کلیدی همستر کامبت

هر بازی تلگرامی طبق ویزگی ها و کاربردهایی که دارد، سود خود را تعریف می کند، در ادامه به بررسی ویژگی های اصلی این بازی می پردازیم.

1- بازی ساده اما اعتیاد آور

روش اصلی Hamster Kombat شامل ضربه زدن بر روی همسترهای دیجیتال برای به دست آوردن سکه های HMSTR است. سهولت بازی باعث درگیری مداوم و تعاملات مکرر کاربران می شود.

2- ادغام اجتماعی

همستر کمبت از پایگاه کاربری گسترده تلگرام استفاده می کند و تعاملات اجتماعی و رقابت دوستانه را امکان پذیر می کند. بازیکنان می توانند امتیازات را به اشتراک بگذارند، با دوستان خود رقابت کنند و با دعوت از دیگران برای پیوستن به بازی، جوایز بیشتری کسب کنند. این جنبه اجتماعی جذابیت بازی را افزایش می دهد و به رشد سریع آن کمک می کند.

3- ارزهای دیجیتال و NFT

این بازی با استفاده از بلاک چین TON، فناوری بلاک چین را ادغام می کند. بازیکنان سکه های HMSTR را به دست می آورند که می توانند به توکن های HMSTR قابل معامله در صرافی های ارز دیجیتال تبدیل شوند.

همستر کامبت از زمان راه اندازی خود رشد انفجاری داشته است. بازیکنان به طور متوسط ​​20 دقیقه در روز را صرف بازی می کنند که به پیشرفت سریع آن در بخش های بازی و ارزهای دیجیتال کمک می کند.

 

رایا چنج

 

چگونه بازی همستر کمبت را اجرا کنیم؟

نحوه اجرا بازی همستر کمبت

ربات تلگرام Hamster kombat در تلگرام نمایش داده می شود به همین دلیل بازی قابل دانلودی نیست. برای فعال سازی آن باید وارد ربات تلگرام آن شوید و طبق آموزش زیر شروع به کسب درآمد کنید و با قسمت های مختلف بازی آشنا شوید.

1- ابتدا تلگرام را باز کنید و در قسمت جستجوی تلگرام عبارت “hamesterkombatbot” را جستجو کنید.

2- مراحل و توضیحات بازی را یکی یکی رد کنید تا وارد بازی شوید.

3- به دلیل بازیکن جدید بودن به شما سکه جزئی داده می شود.

طبق اطلاعات سایت Panycontrol.app :

The main rule of upgrading in Hamster kombat is to spend coins to buy cards that increase passive income.

قانون اصلی ارتقاء در همستر کامبت، خرج کردن سکه برای خرید کارت هایی است که درآمد غیرفعال را افزایش می دهد.

هرچه سطح کارت بالاتر باشد، سود بیشتری به همراه دارد. برای دیدن قسمت کارت های همستر باید وارد قسمت معدن MINE شوید. هر چه سطح بالاتری داشته باشید می توانید کارت های همستر جدید دریافت کنید، در غیر این صورت این بخش برای شما قفل می شود.

در نهایت از قسمت ویژه کارت های اسپیشیال همستر شما فعال می شود که با پرداخت سکه می توانید آن ها را دریافت کنید و به شما سود ساعتی می دهند.

قوانین ارتقا در همستر کامبت

بخش های اصلی برای ارتقا:

  • بازارها: کارت هایی که سود عملیات های مختلف بازار را افزایش می دهند.
  • تیم روابط عمومی: بهبودهای مربوط به روابط عمومی و تیم.
  • حقوقی: مجوز فعالیت در مناطق مختلف.
  • ویژه: کارت های ویژه با جوایز بی نظیر.

 

ایردراپ همستر کامبت

همستر کامبت یک کمپین airdrop همزمان با راه اندازی توکن HMSTR خود در شبکه باز (TON) اعلام کرده است. Airdrop برای پاداش دادن به بازیکنان و افزایش پذیرش و استفاده از Toncoin در اکوسیستم بازی طراحی شده است.
در این ایردراپ، بازیکنان باید کیف پول TON خود را به حساب های Hamster Kombat خود متصل کنند اما ممکن است برای واجد شرایط بودن در ایردراپ، شرکت در وظایف و فعالیت های درون بازی خاص مورد نیاز باشد.

 

نتیجه گیری

با توجه به استقبال روزافزون کاربران از این نوع بازی ها و پتانسیل بالای فناوری وب 3، می توان با قاطعیت گفت که آینده روشنی در انتظار بازی های کلیکی یا تپ برای کسب درآمد تلگرام است. این بازی ها نه تنها یک راه سرگرم کننده برای گذراندن اوقات فراغت هستند، بلکه می توانند به عنوان یک منبع درآمد مطمئن نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 

سوالات متداول

1- چگونه در بازی همستر کامبت به سود برسیم؟

استفاده از ربات را شروع کنید، اگر می خواهید بدون ضربه زدن به درآمد برسید، در کانال های رسانه های اجتماعی آنها مشترک شوید و روزی یک بار وارد بازی شوید تا پاداش روزانه به دست آورید. همچنین، کارت های ترکیبی روزانه را دریافت کنید.

2- چگونه سکه های خود را به پول نقد تبدیل کنیم؟

پس از اینکه توکن های همستر در صرافی ارزهای دیجیتال فهرست شدند، می توانید سکه ها را با کمک یک صرافی ایرانی برداشت کنید و آن را به پول نقد تبدیل کنید.

3- ارزش هر هزار ارز همستر چقدر است؟

قیمت زنده <0.000001 دلار به ازای هر (HAM / USD) است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *