آموزش

پیش بینی بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2024

بازار ارزهای رمزنگاری شده طیف متنوعی از سکه ها و توکن ها را ارائه می دهد که بسیاری از آنها به طور چشمگیری در بازار نوسان دارند. در میان اینها، ‘شتکوین ها’، اصطلاحی عامیانه برای ارزهای دیجیتال با ارزش ذاتی یا کارکرد محدود، توجه و تردید سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند. در سال 2024، همانطور که محیط رمزنگاری همچنان در حال تکامل است، بخشی از این سکه ها به دلیل امکان کسب سود کوتاه مدت با وجود ماهیت پر ریسک آنها مورد توجه قرار می گیرند. سرمایه گذارانی که به دنبال کاوش در بخش مخاطره آمیزتر بازار ارزهای رمزنگاری هستند، ممکن است به برخی از ‘شتکوین ها’ به عنوان استراتژی پر ریسک و پر سود نگاه کنند. برای این افراد، انجام تحقیقات جامع و درک دینامیک بازار قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است، زیرا این دارایی ها به دلیل نوسانات و هیجان جامعه که اغلب ارزش آنها را تعیین می کند، مشهور هستند.

همانطور که علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده به دنبال یافتن آن دسته از آلت کوین هایی هستند که می توانند بازده قابل توجهی را ارائه دهند، آنها به دنبال توکن هایی با حمایت قوی از جامعه هستند و معمولاً به دنبال هر نوع نوآوری یا رویکرد جدید هستند، حتی در پروژه هایی که از لحاظ سرمایه گذاری سنتی به عنوان پایدار شناخته نمی شوند. لازم به ذکر است که این فضا پر از طرح های پمپ و دمپ است و سرمایه گذار باهوش باید در حین ناوبری در این آبهای متلاطم دیجیتال، مراقب ریسک ها باشد.

1- Mainframe (MFT)

لیست ما از بهترین شیت کوین ها با Mainframe (MFT) شروع می شود. البته باید ذکر کرد که MFT به زودی به Hifi تغییر نام خواهد داد. با کمک پروتکل قرض دهی Hifi، هر کسی می تواند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، پول قرض بگیرد. Hifi از یک دستگاهی که شبیه به اوراق قرضه است استفاده می کند و نماینده یک تعهد درون زنجیره ای است که در تاریخ آینده مشخصی تسویه می شود. قرض گرفتن و قرض دادن با نرخ ثابت و مدت زمان ثابت، از طریق خرید و فروش بدهی توکن شده، که جزء مهمی از بانکداری غیرمتمرکز مدرن است، امکان پذیر می شود. به احتمال زیاد به دنبال به روزرسانی های آتی پروتکل قرض دهی Hifi، نماد تیکر تغییر خواهد کرد.

2- Everex

ابتکار بلاک‌چین Everex به مدیریت انتقال وجوه، تبدیل ارز و پرداخت‌های فرامرزی می‌پردازد. یک برنامه پایلوت موفق در سال 2016 قابلیت اجرایی سیستم انتقال وجوه را نشان داد و به صدها کارگر مهاجر میانماری امکان ارسال 850,000 بات تایلندی از تایلند به کشور خود را فراهم کرد. این پروژه ابتدا به عنوان تلاشی برای بانکداری افراد بدون حساب بانکی شروع شد. از این مجموع، در حال حاضر 25,000,000 واحد از Everex در گردش است.

در حالی که تمرکز فعلی آن بر روی کسب و کارهای کوچک و متوسط است، Everex همچنان به ارائه خدمات به افراد نیز متعهد است. دو مزیت اصلی این پروژه شامل امنیت ناشی از بلاک‌چین و تسویه‌های آنی در تراکنش‌های فرامرزی است.

3- The Flash Currency (TFC)

ما به ادامه لیست بهترین شیت کوین ها با توکن TFC خواهیم پرداخت. فلش کریپتو یک ابتکار ویتنامی است که توسط گروه های کوچک و معامله گران توسعه یافته است. اگرچه این یک ابتکار متواضعانه است، اما هدف آن گسترش و همکاری با تعداد زیادی از پروژه های دیگر است. این پروژه تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است. توکن TFC که با استاندارد TRC10 ساخته شده است، بخشی از اکوسیستم Tron و شبکه Tron است. این گروه یک اکوسیستم گسترده را ایجاد می کند که شامل بازی های آنلاین، قمار، فعالیت های تفریحی مجاز و جمع آوری کمک برای اکوسیستم سوخته است. TFC می خواهد به یک توکن مفید تبدیل شود. در بلاک چین Tron، این ارز رمزی عالی است. به دلیل این مزیت، شبکه Tron (TRX) یک اکوسیستم بزرگ و متنوع با نقدینگی سریع، پردازش تراکنش سریع و کارمزد ارزان است.

امن ترین صرافی ایرانی رایاچنج امن ترین صرافی

4- Emercoin (EMC)

EMC واحد پولی حساب برای خدمات بلاک‌چین Emercoin و معامالت مالی است. این زیرساخت بر اساس بلاک‌چین ارز رمزی Emercoin ساخته شده است که برای نگهداری مجموع هش گواهینامه‌های SSL مشتریان به صورت غیرمتمرکز استفاده می‌شود. بدون نیاز به مرجع متمرکز، مشتریان می‌توانند گواهینامه‌ها را به صورت محلی تولید کرده و به سرعت آن‌ها را در صورت نیاز جایگزین کنند. به همین دلیل، این روش برای جایگزینی برنامه‌ریزی شده گواهینامه‌ها و بازخوانی سریع گواهینامه‌های هک شده مناسب است.

5- Rapidz (RPZX)

RAPIDZ یکی از بهترین شیت کوین ها و ارائه دهندگان برتر راهکارهای پرداخت Web3است. همچنین انتقال وجوه بین ارز فیزیکی و دارایی های دیجیتال را آسان و امن می کند. RAPIDZ از فناوری بلاکچین برای تضمین تراکنش های کارآمد، شفاف و غیر قابل نفوذ استفاده می کند. این فناوری همچنین امکان انتقال سریع پول از مرزها و با هزینه کمتر نسبت به روش های بانکداری متعارف را فراهم می کند.

RAPIDZ در پلتفرم خود همچنین عملکرد کیف پول بومی را ارائه می دهد. کیف پول مصرف کننده RAPIDZ Web3 به عنوان دروازه ای به اینترنت غیرمتمرکز عمل می کند و به کاربران امکان دسترسی، مدیریت و درگیری با خدمات و برنامه های غیرمتمرکز متنوع را می دهد، بر خلاف کیف پول های سنتی که فقط برای ذخیره و مدیریت رمزارزها استفاده می شوند.

6- Morpheus Labs (MITX)

پلتفرم پیشرو SEED که توسط Morpheus Labs توسعه یافته، به طرز هوشمندانه‌ای فناوری‌های لوکد، بلاک چین و هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند تا شرکت‌ها را به سمت دوران وب3 سوق دهد. با اقتصاد توکن قوی که با بهترین شیت‌کوین‌های بازار رقابت می‌کند، MITX یک پلتفرم پویا با تمرکز بر کاربر ارائه می‌دهد. این پلتفرم برای تبادل توکن برنامه‌ریزی شده است تا یکپارچگی، امنیت و نقدینگی را افزایش دهد. هر مالک توکن امتیاز رأی متناسب با تعداد توکن‌های خود دارد، به طوری که 500,000 MIND معادل یک رأی است. مالکان توکن‌های کوچک‌تر دو گزینه دارند: یا می‌توانند توکن‌های خود را برای رأی‌گیری ترکیب کنند یا امتیاز رأی خود را به اعضای قابل اعتماد جامعه واگذار کنند.

7- SolChicks Token (CHICKS)

SolChicks، یکی از نخستین پلتفرم‌های “بازی کن-به-دست-آور” (P2E) است که با استفاده از NFTها و توسعه بر روی بلاک چین سولانا، بهترین ویژگی‌های هر دو دنیا را در یک متاورس یکپارچه ترکیب کرده است. شما می‌توانید دارایی‌های منحصر به فرد درون بازی را به شکل NFT ایجاد، مالک شوید و با آنها تعامل داشته باشید. با تمرکز بر مدل P2E، این اکوسیستم با حلقه بازی و سیستم پاداش دقیق و پیچیده‌ای توسعه یافته است.

این پروژه توسط تیمی بسیار باهوش و ماهر اجرا می‌شود که وعده نقاشی‌های بسیار خوب و طراحی سیستم‌های درون بازی منحصر به فرد و پیچیده را می‌دهد. با SolChicks، می‌توانید از مزایای غیرمتمرکز بودن و مالکیت درون زنجیره‌ای فناوری بلاک چین بهره‌مند شوید، کالکتورهای منحصر به فرد را کشف کنید و از بازی خود درآمد کسب کنید. هدف نهایی SolChicks ایجاد ارتباط بین مردم از طریق نوآوری و یکپارچگی بلاک چین برای تجربه‌ای سرگرم‌کننده از “بازی و کسب درآمد” است.

8- Primecoin (XPM)

رایاچنج امنیت بالا در کنار احراز هویت سریع  رایاچنج احراز هویت سریع

Primecoin به عنوان تکمیل‌کننده معماری اثبات-سهام Ppcoin، به عنوان یک رمزارز اثبات-کار خالص در میان بهترین شت‌کوین‌های این لیست شناخته می‌شود. نرخ ایجاد اثبات-کار Primecoin بر اساس سختی آن تعیین می‌شود. Ppcoin اولین پلتفرمی بود که این استراتژی را آزمایش کرد. Primecoin اولین رمزارزی است که با سیستم اثبات-کار متفاوتی از هش‌کش وارد بازار شده است . این تحقیق به دنبال باز کردن راه برای ظهور مدل‌های اثبات-کار دیگر با ارزش‌های محاسبات علمی متفاوت است.

9- Blocks (BLOCKS)

هر فردی در BLOCKS DAO یا از شرکای BLOCKS Builder می‌تواند از فناوری بلاک چین غیرمتمرکز و عمومی به نام BLOCKS استفاده کرده و ارزش زیادی ایجاد کند. BLOCKS اتصالات جدیدی بین دارایی‌های توکن‌شده ایجاد می‌کند. یکی از انواع قراردادهای هوشمند واکنشی (RaC)، توکن BLOCKS است. با اضافه کردن RaC‌های بیشتر به عنوان اپراتورهای شبکه BLOCKS، اتوماسیون بهبود می‌یابد BLOCKS. اساساً یک سازمان غیرمتمرکز است و یکی از اولین DAO LLCهای جهان محسوب می‌شود.

BLOCKS، که اولین DAO ثبت‌شده قانونی در ایالت وایومینگ است، راه را برای دیگر DAOها هموار می‌کند. با داشتن استراتژی بی‌طرف نسبت به صنعت و بلاک چین، BLOCKS به دنبال ایجاد پل ارتباطی بین فناوری سطح سازمانی و بلاک چین است.

10- ELYFI Token (ELFI)

جامعه باز ELYFI یکی از بهترین شیت کوین های بازار است. ELYFI با موفقیت محدودیت های بازارهای مالی سنتی را برطرف می کند. این کار را با استفاده از فناوری بلاک چین برای ادغام دارایی های واقعی جهان (RWA) در پرتفوی های بیت کوین و امکان تنوع بخشیدن به پرتفوی انجام می دهد. هر عضو DAO ELYFI می تواند پیشنهادهایی برای بهبود فروم ELYFI ارائه دهد و با رأی گیری در ‌Snapshot در تصمیم گیری ها مشارکت کند. کاربران می توانند با اعمال حق رأی خود (sELFI) در حاکمیت ELFI مشارکت کنند. آنها می توانند توکن های ELFIs بیشتری را به دست آورده و با قفل کردن توکن های ELFI فعلی خود از حق رأی خود استفاده کنند.

یک استارت آپ به نام ELYSIA دارایی های واقعی را توکن سازی می کند. دارایی های ملموس می توانند از طریق پروتکل ELYSIA به توکن های دارایی (NFT) برای استفاده در زنجیره تبدیل شوند. این توکن های دارایی می توانند در ELYFI، DeFi مربوط به ELYSIA استفاده شوند. با افزودن نقدینگی به استخر پول یا قرض گرفتن نقدینگی ، شرکت کنندگان در پروتکل ELYFI می توانند سرمایه گذاری کسب کنند. آنها همچنین می توانند با مشارکت در حاکمیت و استیکینگ به ثبات و رشد پروتکل کمک کنند.

آیا سرمایه‌گذاری در شیت‌کوین ارزشمند است؟

سرمایه‌گذاران باید تعیین کنند که آیا اهداف سرمایه‌گذاری آنها با ماهیت یک شت‌کوین همسو است یا خیر. در صورتی که این اهداف همسو باشند، ممکن است سرمایه‌گذاری در یک شت‌کوین ارزشمند باشد. با این حال، به دلیل فقدان ارزش بلندمدت، این ارزها در معرض پمپ و دامپ قرار دارند – جایی که قیمت در یک دوره کوتاه به سرعت بالا می‌رود و سپس به شدت کاهش می‌یابد – و ممکن است برای بازگشت به اوج‌های قبلی خود دچار مشکل شوند. بنابراین، هنگام سرمایه‌گذاری در شت‌کوین‌ها باید احتیاط بیشتری به خرج داد و همچنین زمان مناسب برای گرفتن سود را نیز مدنظر قرار داد.

 

رایاچنج کم ترین نرخ کارمزد رایاچنج امنیت در کنار کارمزد پایین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *